sâmbătă, 31 martie 2012

                                           Daruire..

 Linistea mea sufleteasca era atat de reala, incat mi-am lasat ultimele picaturi de teama sa moara, in timp ce ma lasam purtata pe valurile dorintei...
 Vocea lui calda ma imbatase atat de puternic ca imi simteam trupul invartindu-se intr-un paradis al simturilor. Nu-mi mai puteam controla mainile, picioarele, nici macar gandurile.
 Era seara in care puneam capat inocentei. Seara in care aveam sa devin femeie, desi mult prea devreme. Cu toate astea imi doream. Vroiam sa fiu convinsa ca voi fi bine de acum incolo.
 Am inchis ochii si am simtit cum m-am izbit de pieptul lui fin. I-am simtit bratele tatuate cum m-au imbratisat, in asa fel incat incepusem sa respir sacadat. Simteam ca plutesc, am inspirat adanc si m-am lasat purtata pe culmile pasiunii.
 Am deschis ochii si i-am revazut privirea aceea ce ma fascina, cu ochii aceia caprui, senini.. Stiam ca-l iubesc. Stiam ca nu trebuie sa mai ascund asta.
 I-am sarutat zambetul egoist si i-am soptit..."sunt doar a ta"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu